Vild med Weekend....og Vildtpostej

2013-10-07 16:21

Jan var på jagt i går, og havde en fin buk med hjem søndag eftermiddag.

Jeg har ikke tidligere prøvet at lave vildtpostej - mest fordi jeg ikke har haft en kødhakker. Jeg er, siden sidst Jan havde et dyr med hjem, blevet indehaver af en fantastisk køkkenmaskine, der bare kan det hele.

Jeg gik derfor frisk igang med at hakke lever og hjerte i går eftermiddags - Jeg fik Jan til at rense/ pudse lever og hjerte først. Det er jeg bare ikke vildt med... det var ingen sag at få indvoldene hakket - og svinespæk havde jeg i fryseren.

Så vi fik vildtpostej til natmad i går :-)

Opskriften får I her - det er første bud og måske jeg ændrer på den hen af vejen, men som udgangspunkt synes jeg den er ret lækker. Ikke så krydret som min leverpostej, men jeg synes det er vildt smagen der skal være fremtrædende og har derfor kun krydret med salt, peber og ingefær.

Hakket vildtlever og - hjerte kan købes hos slagteren.