Fuldstændig fantastisk - hvis jeg skal sige det selv...

2013-08-26 18:23

I fredags fik vi leveret 1/4 glad frilandsgris - og i dag fik vi grillede koteletter. UHM!!

Jeg havde lavet en tabouleh inspireret kartoffelssalat til at hygge om koteletten, og det var SÅ godt ! ... hvis jeg skal sige det selv :-)
- jeg synes I skal prøve den!!

Vi var til assyrisk bryllup her i august måned, og fik blandt mange andre lækre retter serveret tabouleh. Den kan f.eks. laves sådan her, men jeg vil anbefale mere citron (dog ikke i kartoffelsalaten).
Til brylluppet fik jeg at vide, at hemmeligheden er at man tilstter den mængde citronsaft, der står i opskriften - og så lige saften fra 2 citroner ekstra!
Det blev månedens yndlingstilbehør - men fra i dag overgået af kartoffelsalaten :-)

 

Oven i hatten får I lige opskriften på de pizzasnegle jeg bagte i går -  og de er altså også ret gode :-)