Nye eventyr og skattejagt

2013-11-20 15:57

Vi skal flytte... nyt hus og ny adresse i 2014  -  nye eventyr venter - MEN min fryser er stopfuld!

Det kunne blive show-stopper, den er jo ikke til at flytte med....    så nu det er tid til oprydning  - og skattejagt i fryseren - det er altid spændende hvad der gemmer sig, når graver sig ned under øverste lag. 

 

For at kick-starte Projekt Oprydning har jeg afmeldt min torsdags fiskepakke, og ændret leveringen fra Aarstiderne, så jeg i stedet for en måltidskasse, nu kun får grøntsager.

Øverst i fryseren ligger 10 kg hakket limousine-fars (heldigvis pakket i mindre portioner) - så i dag skal vi have hakkebøffer med perlespelt og persille i lækkert selskab med en blomkål-couscous pyntet med ristede mandler og pamesan... det lyder da ret lækkert, ikke?

Vi var ude hos min kollega Winnie i fredags, for at hente fars + og lidt oksefilet fra en glad frilans-limousine-ko. Det smager helt fantastisk :-)

Jeg bager jo aldrig kager, siger jeg tit... men... chili-småkagerne har jeg ikke kunnet undvære siden jeg bagte dem første gang, og nu er jeg officielt blevet en småkage-fetishist. Sidste uge afprøvede jeg småkageopskrift med lakrids og tranebær... jamen! Det er bare så lækkert med en lille spicy småkage.