Glade dyr og røget chili

2013-07-30 16:50

Det var en meget lækker chicken curry vi fik i går – og naan-brødene blev SÅ fine. Jeg har lagt opskrifterne ud her til morgen. Kan varmt anbefales. Prøv det!

                                                        


I dag har jeg planer om nem aftensmad:
Vi skal ha’ hakkebøf fra en glad Chevrolet ko -  og spejlæg fra øko-høns  - på en rugbrød.... og det er slet ikke så dårligt.      

Når jeg om en månedstid igen kan købe oksekød, fra Simons gård, bliver det af racen Galloway. Er de ikke bare fine?

                                                                                            

Til gengæld - for den nemme aftensmad, har jeg et andet projekt. Der skal ryges chili på grillen i dag – jeg er løbet tør… og det går bare slet ikke!! Jeg er blevet totalt afhængig af chipotle-pestoen her i sommer.